Uppsala, fotojobb och familjemys

Halloj! Nu är jag på språng igen, påväg till Stockholm för ett fotojobb tema 90-tal. Det kan bli hur kul som helst! Sedan blir det en långhelg hemma i Uppsala med familjen, lite mellomys, middagar och kanske lyckas jag klämma in lite kompishäng också. På måndag har jag en arbetsintervju ang. sommarjobb och på tisdag ska jag till tandläkaren(mindre kul)... Och sedan beger jag mig tillbaka till ön för att njuta av de två sista veckorna. Ha det fint så hörs vi! Puss



Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hej Elin! Hoppas allt är bra med dig.
Vet ej om du har sett att jag har dig nu på min blogg & på fb; LinkedIn & instagram☺️ Kan jag få länka till din blogg (från min blog)?
En helt annan fråga...
Jag har en Wordpress hemsida och vill jättegärna ha att människor kan "sign up" till min blogg om de vill.
Kan du tipsa mig om hur man gör det?😃

Svar: Hej, ja det är jättebra med mig, hur är det själv! Ja vad kul, absolut får du göra det! ☺️ ååh jag har ingen aning faktiskt, vet inte hur sånt funkar 😔 Kram!!
elinpantefors.blogg.se

Kommentera här: