Framme i Brighton!!

Förlåt för dåligt uppdaterande (som vanligt jag vet..!) men nu är jag framme i Brighton, England!!! Jag har ätit middag med min värdfamilj här och de är så otroligt mysiga och pratiga, det känns så himla bra. Så har de två supersöta barn, en kille och en tjej på 8 år, tre katter och en jättemysig hund. Allt känns fantastiskt bra såhär långt! Imorgon är första skoldagen på Locksdale och jag är så himla pirrig i magen inför att se hur allt är. Sen kan jag inte vänta till att få dra ner till stan i Brighton och gå till havet, ååh Gud vad jag ser fram mot imorgon... Men nu måste jag sova, är svintrött efter resan och av att vara så nervös haha! Hörs snart! 


Här är mitt söta lilla rum! 

Och jag fick en teckning av dottern, så himla gullig! Vet inte riktigt vad det ska föreställa men så sött så jag nästan dog! 





Kommentera här: