Harry Potters magiska värld

I söndags var jag på Harry Potter-museet utanför London med skolan. Herre jävlar vad det var maffigt alltså! Jag rekommenderar alla att åka dit, även de som inte är jätteintresserade av Harry Potter, det är så magiskt. Allt fanns där, byggnader, peruker, vaxdockor, rekvisita, ritningar till alla byggnader, trollstavar, masker och jag drack till och med riktig Butter Beer(det var dock inte gott alls men ändå..!)

Det var en fantastisk värld att få kliva in i i några timmar, min inre nörd kom fram, jag hade ständiga fjärilar i magen, mitt smile gick hela vägen upp till öronen och mina ögon tindrade konstant. En fantastisk upplevelse helt enkelt! 
Här kommer världens bildbomb, så jag ursäktar om ni inte är ett dugg intresserade! Kram!




















































Kommentera här: