Min senaste månad!

Hej alla stjärnor! 
Shit, detta börjar nästan bli pinsamt så dålig jag är på att blogga. Och så missar ni ju så mycket(hehe) spännande saker som händer i mitt liv. Jag drar en snabb summering; 

Jag är fortfarande kvar på Visingsö på folkhögskolan Braheskolan där jag pluggar English and drama. Allt går jättebra, jag har grymma vänner och har det superskoj! Här är lite bilder från den senaste månaden! 

Vårt pysselprojekt; ett mensogram för att se hur synkade alla tjejer är! 

Ett mysigt krogbesök i Jönköping 

Bastuhäng med godbitarna

En kvällspromenad..

Drama-rep som blev tröttsamt

Tjejerna fixade pannkaksfrukost

En så kallad "Elin-semla",(alla heter Elin)

En hemmafest, tema "kom som någon annan"
Jag och Evelina var Blair och Serena från gossip girl


En mysig dejt i Gränna med denna pärla




Där var en liten summering av hur mysigt jag har det på ön! Nu är det bara två (!!!!) veckor kvar på ön, sedan hem över påsk och efter det drar jag till Brighton med skolan i 2,5 månader. Känns helknäppt att tiden gått så fort! 

Ha det bäst hörni! Puss

Kommentera här: