Min månad

Okej hörni, tusen gånger förlåt för mitt usla icke-existerande bloggande. Jag har till mitt försvar haft väldigt mycket för mig de senaste veckorna! Jag ska försöka ge mig på en liten snabbgenomgång över vad som var så viktigt så att bloggandet kom i skuggan...

Jag och hela tjocka släkten har åkt ut i skogen på traktorsläp för den årliga julgranshämtningen! Ingen snö men massa grillkorv! 


Jag har firat en underbar julafton hemma på landet med min familj och mina kusiner. Proppat i mig prinskorv och lutfisk, spelat familjespel, sett på Kalle och rivit upp paket. 





Sedan har jag ätit flera mysiga middagar hos både jonathans mamma och hennes man Anders i Sigtuna, och även hos jonathans pappa och tjocka släkt i bergsbrunna! Bland annat åt vi en fantastisk middag på restaurang Farang i Stockholm, som jag varmt rekommenderar. En jättespännande upplevelse med smaker från hela Asien. Jättehäftigt, och så så gott! 



Sedan har jag såklart firat in det nya året också! Jag och Jonathan åkte till Örebro för att fira med några vänner. Det resulterade i en supergod nyårsmiddag med trevligt folk, roliga lekar och vackert fyrverkeri vid slottet! 





Sedan har jag och Jonathan hunnit med att gå på bio två gånger, 'En man som heter Ove', och 'En underbar jävla jul'. Båda filmerna var jättebra, så har ni inte sett dom så bör ni slösa två timmar till det. Vi har också plaskat runt på Fyrishov tillsammans med Anna! 

SEN HAR JAG FYLLT ÅR OCKSÅ!!!! Tjugoett år blev jag den 5e januari. Och åldersnojan börjar gro nu ska jag säga! Känns knäppt att ens vara myndig haha, jag som är så barnslig! 




Och nu i skrivande stund sitter jag och fryser på ett tomt Waynes koffe i stan och sippar på en chai latte. Jag har precis lämnat av Jonathan på tågstationen, han åker tillbaka till Karlstad idag. Det känns knäppt och jobbigt... Så här sitter jag helt ensam och väntar på att stan ska öppna så jag kan lämna in några jackor på kemtvätt. Jag har en del att fixa, eftersom att även jag sticker för att plugga om bara FYRA dagar. Skräckinjagande och spännande på samma gång! Det var den månaden! Hörs snart igen! Sköt om er. Kram

Kommentera här: