Skrivkramp och Stockholmståg

Ja hörni, nu hamnade jag ju i den där bloggfällan igen när jag glömt bort att blogga på några dagar, så blir jag stressad över det och då får jag ångest och så tänker jag att jag verkligen måste blogga men då vet jag inte var jag ska börja och så får jag skrivkramp och det kommer ingenting istället. Och så fortsätter det så och det går bara längre och längre tid och blir jobbigare för varje dag. Där har ni förklaringen för min brist på inlägg de senaste veckorna. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt(jag får mycket klagomål från vänner när det går trögt haha, sorry!). Men nu ska jag börja igen!! Heja heja! 


Nu sitter jag i alla fall på Stockholmståget för kvällsjobb. Jag har ca noll energi men ser ändå fram emot ikväll. Det är en inspelning för en ny långfilm med övernaturligt tema där jag ska spela en reporter. Kan nog bli kul detta! 

Kommentera här: