Onsdagstankar och dans

Idag gick jag upp klockan sju(stor eloge till er som är vana vid det..!) och tog bussen till ögonläkaren. Sånt där roligt dagspyssel ni vet. Jag har haft problem med mina ögon i flera år men först nu tar jag tag i problemet. De svider, gör ont och tårarna rinner för jämnan. Nu har jag iaf fått med mig två olika ögondroppar jag ska ta regelbundet i en månad, och sedan tillbaka och kolla om det blivit bättre. Så det håller vi tummarna för! 

Just nu sitter jag på bussen hem till mormor och morfar där jag ska sova i natt. Jag har dansat häcken av mig på "Broadway Musical"-klassen jag går. Jag är så fruktansvärt dålig och alltid efter(då jag typ missar varannan lektion hehe), men ändå tycker jag att det är SÅ kul. Ännu roligare är det ju att jag börjat hänga med två svinroliga brudar på dansen, så vi har lite "after dance" och annat kul planerat. Där hämtar jag energi, samtidigt som jag kör slut på mig själv helt och hållet. Det känns konstigt det där, att man får energi av att göra av med det? Hmm.. 


Imorgon ska jag upp tidigt igen(!!!) för att vikariera på en skola i Björklinge. Spanska och svenska står på schemat. Och jag som inte ens läst spanska haha, men jag kan rätt mycket ändå så det går nog fint. Trevlig kväll på er godingar! 

Kommentera här: