Min skräckhelg

I helgen har jag varit med om mycket skoj. På lördagen var jag och Anna bjuden på kusinbrunch hos vår kusins fru Ulrika och mys med alla kusinbarn. Den var en härlig start på dagen och med massa tjejsnack. Det är så kul när vi träffas, men det blir rätt sällan tyvärr. Dock var inte brunchen så fridfull som tänkt eftersom vi försökte få tag på biljetter till Håkan Hellström. Vi satt inne på ticnet på sex stycken olika datorer/mobiler och höll på totalt i 4,5 timmar för att få tag på biljetter och jag ringde 273 gånger men vi fick inte tag på biljetter. Ledsen och otroligt besviken gav jag till slut upp. Jag hade annat att göra. 

Anna skulle nämligen ha halloweenfest samma kväll, så det fanns en hel del att pyssla med. Bland annat planerade vi en spökrunda med tipspromenad runt vår gård. Vi placerade ut "lik", uppstoppade overaller med kläder på och peruker. Bland annat hängde vi en kvinna i snara i en av ladorna. Sedan placerade vi ut högtalare med äckliga skräckljud. Sedan gick jag runt dammarna utklädd till tjejen i the ring och glodde på grupperna under spökrundan. Det blev väldigt lyckat faktiskt och var superkul. Sedan så var det en svinkul fest för övrigt också. Jag dansade nog mest av alla(som vanligt) och var blöt av svett. 

Detta är den enda bilden jag tog under kvällen haha, dåligt av mig. 

Söndagen spenderades större delen i sängen och sedan till städning. Och nu ligger jag här på måndagskvällen i soffan och tittar på Morgans Mission. Väldans bra program det där. Om mobbning. Ta en kik på det vetja! 

PS: JAG FICK TAG PÅ EN HÅKANBILJETT TILL SLUT SÅ JAG ÄR NÖJD! 


Kommentera här: