Bästa dagen!

Idag har det varit en så sjukt bra dag. Alltså på riktigt, hela dagen har klaffat och varit toppen. Först klev jag upp, fixade mig och lyckades sminka över(!!!) min fula svinkoppa på hakan ganska bra. Sedan in i bilen och Anna körde mig till stan. Påväg till stan fick jag ett mail; JAG HAR BLIVIT ANTAGEN TILL EN TEATERSKOLA. Halva utbildningen är i Sverige, Visingsö och halva i Brighton, England. Det är bara en termin vilket passar mig kanon. Nu måste jag bara läsa på lite mer om skolan haha! 

Efter det hade jag lunchmöte på stationen i Uppsala för ett nytt filmjobb. En reklamfilm för ett företag som säljer skärmar till gym och liknande. Där ska jag ha huvudrollen(!!) så himla glad. Och nu har jag köpt vin och är på bussen hem till Sara för tjejkväll och skvaller. 

Och för att toppa det så har jag och Jonathan varit tillsammans i SEX MÅNADER idag. Bra dag. Bra bra dag. 



Kommentera här: