Audition och fars dag

I fredags hade jag en supermysig, lugn kväll hos mormor och morfar, och i går(lördags) hängde jag hos min fina barndomsvän Felix och käkade middag. Sedan trillade vår bästa Elvira in från Gävle också och sedan bjöd vi in oss själva på en födelsedagsfest. Det var skoj! Men rätt lugnt blev det för mig, kom hem ca två. 

Klockan ringde nio och fy satan vad trött och otaggad jag var på allt. Men det blåste jag bort, klev i mina guldbyxor och tryckte på hatten och begav mig till Stockholm. Jag har precis varit på en casting för en ny youtubeserie. Hela castingen var på engelska vilket var lite smått jobbigt men det gick faktiskt svinbra! Över förväntan. Så nu i efterhand känns det skitbra att jag ändå drog mig dig. Så det håller jag tummarna på att det kan bli något, verkar helskoj! 

Nu är jag på tåget hem igen, kvällens schema är farsfagsmiddag hemma med familjen, det ser jag fram emot. Mamma och pappa har varit i Spanien i en vecka och kom hem inatt, så lite familjemys behövs! 



Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hej, fin blogg :* undrar hur du hittar castingar osv till filminspelningar? :)

Kommentera här: