Tutt-hyllning och nya bh-ar

Är ni också såna som ääälskar att shoppa underkläder men får lite smått migrän av att det ska kosta så mycket? Så är det för mig. Men ibland blundar jag för prislappen och unnar mig lyxen av nya silkeslena material som omsluter min kropp i elegans. Trots att underkläder inte syns under alla kläder så känner jag mig fin. Jag sträcker lite extra på mig, känner mig lite mer vacker och får lite bättre självförtroende. Kalla det knäppt men jag anser att om det är så lätt som att köpa nya trosor för att få en grå dag att kännas lite lättare är det värt varenda krona. 

Nu jag införskaffat mig tre nya helt underbara bh-ar. Jag har övergått nästan helt från byglar och inlägg till mjuka bh-ar som är vackra och sexiga- men sköna! Ella M från Lindex har enligt mig de bästa bh-arna som känna lyxiga att ha runt kroppen. Det är ju ett något dyrare märke, men så ofta som man använder sin favvo-bh så är det inte så dyrt. Den Beigea har jag redan en av men kände att jag ville ha en till då jag i princip använder den varje dag. Den rekomenderar jag verkligen att ni ska prova. Ni kommer inte ångra er! 

Eller strunta helt i bh också förresten, vafan 50% av alla gubbar har ju större tuttar än vad jag har men låter dom skumpa runt under en lös dressman-tshirt ändå. Att gå utan bh på sommaren i en sommarklänning gör jag såklart ofta också, det är en befrielse. Idag hyllar jag tuttarna. För herre vad vackra dom är, stora som små, och även magiska skapelser som ger föda till jordens alla nya små människor. Hurra säger jag. Kläm lite extra på dina underbara tuttar idag och var nöjd över precis det du har blivit välsignad med. 






Kommentarer:

1 julius:

skriven

Små bröst så fint och sexigt utan bh. Ett par tips som hjälpte flickvän vänja sig av med bh. Hon hade dessa gräsliga stela vadderade bh, ser bara konstigt ut. Onesize little wonder helt i spets mycket uppskattad. Fast snart var bh-löst skönast och sedan mer än ett år väldigt sällan bh. Någon gång för att vara mer klädd en slät helt tunn Sloggi onesize, men ändå bh-lös look.

Svar: Åh men vad kul! Mer sånt! Måste kolla in den där little wonder-bh-n du tipsade om, låter fantastiskt. Tack!
elinpantefors.blogg.se

Kommentera här: