Götet i mitt hjärta

Just nu sitter jag på tåget till Stockholm. Jag har lämnat mitt älskade Göteborg för denna gången. Imorgon ska jag nämligen på bröllop, sedan har jag tänkt återvända igen på söndag eller måndag. Jag har vandrat runt på kullersten jag älskar, tittat på alla byggnader som kanske inte är så speciella egentligen, men som har så mycket karaktär så jag blir helt varm i kroppen. Jag åt pannkakor med extra mycket grädde på mitt favoritcafe Condeco och sedan tjuvlyssnade jag ogenerat på varenda kotte som hade en hint av göteborgsk dialekt. Jag älskar Göteborg. Det gör jag verkligen. Det är min absoluta favoritstad av alla städer jag besökt i världen. Där vill jag bo. 



Kommentarer:

1 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Så mysigt!!

Svar: Ja helt fantastiskt!
elinpantefors.blogg.se

Kommentera här: