Sista dagarna!

Halloj allihopa! 
Nu har jag bara tre dagar kvar här på ön. Jag tar mitt pick och pack och åker hem igen på torsdag. Det känns väldigt konstigt måste jag säga. Jag har älskat att bo här på ön och det har varit fantastiskt att bo med så fina människor. Samtidigt har det varit jobbigt några omgångar, då hemlängtan tagit över. Men jag har verkligen trivts här. 

Men som sagt, på torsdag säger jag hejdå till ett kapitel, tar påsklov en vecka, och sedan vänder jag blad och sticker till Brighton med skolan de två sista månaderna. Det om något känns ju panik-läskigt. Men samtidigt väldigt kul och spännande. Den tredje april åker jag, och ska skapa ett nytt tillfälligt boende hos en värdfamilj. Jag har inte fått reda på var jag ska bo än, så fjärilarna i magen fladdrar som tusan! 

Nu ska jag njuta i solen lite innan vi har ett grammatikprov i engelska. Ha det bäst! 



Kommentera här: