Livet alltså

Det har varit en helt underbar dag idag, fylld av glädje och energi. Jag är helt slut nu, ligger som en klubbad säl i min sköna säng. Jag har kört så otroligt mycket bil idag.. Först från Visingsö till Sthlm, cirkulera lite i city och sen snurra hem till Uppsala. Jag är så trött på att sitta bakom en ratt och höra ett surrande, sövande ljud. Men ändå är jag så stolt att det gick så bra att köra, speciellt eftersom jag inte kört bil i Stockholm förr, men det var roligt!

Fotograferingen idag var fantastisk kul! Ååh vad jag älskar att stå framför en kamera, bli fixad, sminkad, stylad, uppassad och få så mycket fokus och uppmärksamhet så det nästan blir pinsamt. Älskar det. Åh ja! 
Det var tema 90-tal, så jag fick en väldigt tung makeup med mycket kajal(som jag typ aldrig har!) och mörka skuggor. Rufsigt, lockigt hår och tuffa 90-talskläder. Fantastisk stylist, Mia Van Staden, och underbara fotografen Daniel Gual. Jag hade så roligt och bilderna blev svinbra! Ett fantastiskt team. Nu väntas bara lite redigering av bilderna, sen får jag äntligen se resultatet! Wii!! Här kommer lite "behind the scenes" foton! 



Och efter lekstugan hann jag träffa på min fina vän Nicolas Strömbäck, som en gång varit min producent, den bästa av dom alla! Vi tog en kaffe och satt på ett jättemysigt café på Gärdet. Pratade massor om allt och ingenting. Riktigt trevligt alltså. Godnatt gott folk! Puss

 Här har ni honom, legenden!; 



Kommentera här: