Min fina, soliga dag

Idag har varit en jättebra dag. Och en väldigt solig en också. Vi slutade skolan efter lunch och satt sedan på gräsmattan på skolgården i solen och bara myste. Så himla skönt att man äntligen kan sitta ute i bara tröja utan att frysa, älskar det! 


Sedan åkte jag ner till stan och gick i lite butiker och sedan körde vi ett till gräsmatte-häng, fast lite mer fancy, nämligen vid paviljongen, ett palats mitt i Brighton. Det är så himla fint där, en stor vacker trädgård mitt i city. Där satt vi och mådde bra i eftermiddagssolen. Sedan åkte jag hem och värmde på lite pasta och pesto(inte lika lyxigt), och nu ligger jag här på min säng och funderar över om jag orkar göra mina läxor nu eller om jag ska skjuta på dem till imorgon... Haha förmodligen blir det imorgon om jag känner mig själv rätt..



Kommentarer:

1 Syrran :

skriven

Gud vad härligt! :d <3

Kommentera här: