Första veckan i Brighton!

Halloj allihopa! Här kommer en liten uppdatering i form av bilder av min första vecka här i Brighton! 

Vi fick en liten rundtur av Brighton första skoldagen. Bland annat gick vi till Brighton Pier...självklart fick jag fågelskit i håret. Såklart. 



Sedan gick vi till "gamla stan" i Brighton, och det är så himla likt diagon alley i Harry Potter. Det finns så många byggnader och ställen här som känns som precis i filmen. Älskar det. Bussarna också, finns bara dubbeldäckare här, fattas bara en till våning men annars är det perfekt! 

Och ser det inte ut som i Harry Potter så är det istället helt färgglatt!

Min fina skola. Jag måste fota den mer, denna bild gör den inte rättvisa. Och insidan, den ser också ut som i Harry Potter! Och ingången till skolan är ju magisk, eller hur?!




Jag och Carro hittade världens godaste hamburgerställe som hette Burgers and cocktails. De kommer nog se oss där en hel del... 


Jag var ute på pub och klubb första gängen här i fredags. Superkul, billigt och dom har fotoautomater i typ varenda pub, älskart!









Kommentera här: