Jag lever, jag lovar

Sådär efter fyra dagar i Spanien har jag äntligen fått internet. Jag har ständigt svettpärlor på överläppen, är fuktig i nacken och flåsar som en mastif. Jag är förvånad över att jag ännu inte smält bort i våra minimum 36 grader. Jag har det superbra, intar mängder av glass, tre liter vatten om dan, nästan lika mycket sangria och det går inte en minut utan att jag stoppar nåt spanskt i munnen. Haha okej det lät väldigt perverst. Jag ska berätta lite i bilder av vad vi hunnit med så länge. 

Vi har strosat runt på frukt-och grönsaksmarknad

Jag har hittat en fantastiskt snygg mamma på stranden


Samma mamma försökte fota ett kärlekspar som aldrig blir bra på bild tillsammans

Det låg två människor och badade i flera timmar i det trettio grader varma havet 

Jag har täckt nästan varje kroppsdel i guld



Vi har ätit tapas så det sprutat ur öronen


Jag har druckit massvis av sangria

Jag har fyndat en magisk klocka för fem euro

Vi har njutit av härliga musslor

Och sist men inte minst har jag smilat åt Jonathan på restaurang


Kommentera här: