Min vecka

Halloj och godkväll på er! Jag vill bara säga förlåt att jag varit kass på att uppdatera mig denna vecka, men jag har varit helt slut i huvudet. Jag kan sammanfatta lite kort vad jag har pysslat med under veckan! 

Jag har jobbat på restaurangen måndag-fredag, jag har varit på casting, psykolog, läkarbesök, hunnit med två fikadejter med fantastiska tjejer, lunchdejt med min pojke, jobbat i klädbutik lördag, söndag och i lördags var jag hos Victoria på 20-årsmiddag! Det låter kanske inte som så mycket, men jag kan lova er att mitt lilla huvud har varit på högvarv hela veckan. Därför är jag så tacksam att min första helt lediga dag är imorgon. 
Planerna jag har för min lediga dag är fantastiska, jag kommer ha det så bra; ligga som en klubbad säl i soffan hela dagen och inte lyfta ett finger. Jag ska vara på stand by med andra ord. Dock är jag en sån människa som har svårt att slappna av och ta det lugnt. Jag älskar att start projekt(dock inte att avsluta dom...), gå runt och skrota och göra allt på samma gång. Jag har extremt, och då menar jag extremt svårt att göra en sak i taget. Men jag lovar att jag ska göra mitt absolut bästa imorgon. Hoppas ni har en mysig söndagkväll nu! 



Kommentera här: