Min fina fina helg

Nu sitter jag på tåget tillbaka till min ö. Jag har haft en helt underbar helg med mitt hjärta i Karlstad. Vi har myst i mängder, bowlat (jag förlorade med fyra poäng..! Svårt att smälta), gått på bio, haft mellomys, ätit massa god mat, bakat, fikat, gått på stan, promenerat... Vi har hunnit med massor kul, men helgen har gått alldeles för fort. 






Det är så konstigt, det där med att vilja vara på fler ställen samtidigt. Jag saknar mamma, pappa och Anna i Uppsala supermycket, jag saknar Jonathan i Karlstad redan, och jag saknar min ö med alla fantastiska människor där. Jag är lyckligt lottad som har så fina personer runt omkring mig, men ändå känner jag mig tom på nåt sätt. För att allt inte kan hända samtidigt. För att de jag älskar mest av allt är på olika ställen och drar isär mig. För att jag känner mig otillräcklig och har en skräck för att gå miste om saker och rädslan över att inte kunna finnas där. 

Kommentera här: